LOGO Ürünleri

Teknik Destek Hizmetimiz aşağıdaki şekildedir.

Telefon Destek
Telefon destek hizmetimiz aylık yada yıllık olarak logo yazılım ürünleri kapsamında bakım anlaşması kapsamındaki müşterilerimiz için geçerlidir, bu hizmetten müşterilerimiz sözleşme kapsamında olduğu gibi mesai saatleri içerisinde sürekli faydalanabilirler.

Yerinde Destek
Yerinde destek hizmetimiz aylık yada yıllık olarak logo yazılım ürünleri kapsamında bakım anlaşması kapsamındaki müşterilerimiz için geçerlidir, bu hizmetten müşterilerimiz sözleşme kapsamında detaylar çerçevesince sürekli faydalanabilirler.

Servis Hizmeti
Logo ürünleri yükleme, upgrade, fatura dizaynı vb işlemler için yerinde servis hizmeti sunulmaktadır, kullanılan ek modül ve ek hizmetler hariç sadece servis ücreti ödeyerek yerinde servis hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

Eğitim Hizmeti
Logo ürünleri kullanımı konusunda tüm kurum personelinize yerinde eğitim hizmeti verilebilmektedir, eğitim hizmetleri LSU ve SQL sertifikalı programlar konusunda teknik uzmanlarımız tarafından verilmektedir. İş verimliliğiniz arttırabilmeniz personelinizin programı verimli kullanabilmesinden geçer...

Danışmanlık Hizmeti
Logo Yazılım Ürünleri konusunda firmanıza en uygun platformu geliştirme, iş verimliliğini arttırma, ihtiyaçlar doğrultusunda yazılımı en verimli şekilde kullanabilmeniz konusunda çözümler içerir.